Luotettavaa laatua Lopelta
Palautteen voi antaa suoraan kuljettajalle, kotisivujemme kautta palautelomakkeella, Facebook-sivuillamme tai soittamalla numeroon 0100 84600. Kaikki palautteet käsitellään välittömästi ja asiakkaalle vastataan mahdollisimman nopeasti. Mahdolliset korjausta vaativat toimenpiteet tehdään heti. Mahdollisista epäkohdista toivomme palautetta mahdollisimman nopeasti, jotta ne voidaan korjata. Korvaamme aina asiakkaalle toimintamme puutteista aiheutuneen välittömän haitan.
Lin-Car Oy tarjoaa henkilökuljetus- ja matkatoimistopalveluita tilausajoina Suomessa ja Euroopassa. Ajamme myös sopimuspohjaisia koulukyytejä ja palveluliikennereittejä Etelä-Suomen läänissä.
Arvomme ovat luotettava ja ystävällinen asiakaspalvelu, ympäristöystävällisyys, toiminnan aktiivinen kehittäminen ja jatkuvuus taloudellisen kannattavuuden kautta.
Tiedotamme palveluistamme kotisivuillamme sekä Facebook-sivullamme ja autoissa jaettavilla esitteillä.
Muutoksista tiedotamme asiakkaille sähköpostilla, tekstiviesteillä tai puhelimitse ajojärjestelijän tai kuljettajan toimesta.
Koulukyytejä koskevista asioista vastaa koulukyytipäivystäjä, jonka puhelinnumero löytyy kotisivuiltamme kohdasta Koulukyydit.
Palvelulinjoilla noudatetaan Matkahuollon linja-autotaksaa, Matkahuollon maksukorttien käyttö on mahdollista. Muut ajot ajetaan asiakkaan kanssa tehtävän sopimuksen mukaan.
Palvelulinjojen aikatauluja ylläpitää kunta, jonka kanssa sopimus niiden ajamisesta on tehty.
Normaalien pikkubussi- ja linja-autokaluston lisäksi käytössä on pyörätuolirampilla tai -hissillä varustettuja autoja. Kaikissa autoissa on ilmastointi ja turvavyöt kaikille matkustajille. Muutamissa on myös jääkaappi ja kahvinkeitin sekä AV-varustus.
Asiakastyytyväisyys on meille tärkein asia. Palautteen voi antaa suoraan kuljettajalle, kotisivujemme kautta palautelomakkeella, Facebook-sivullamme tai soittamalla numeroon 0100 84600. Kaikki palautteet käsitellään välittömästi ja asiakkaalle vastataan mahdollisimman nopeasti. Mahdolliset korjausta vaativat toimenpiteet tehdään heti. Mahdollisista epäkohdista toivomme palautetta mahdollisimman nopeasti, jotta ne voidaan korjata.
Korvaamme aina asiakkaalle toimintamme puutteista aiheutuneen välittömän haitan.
Asiakkaalla on oikeus purkaa tilaus viikkoa ennen ajoa veloituksetta, 2 vuorokautta ennen ajoa 50 % laskutuksella ja 1 vrk ennen ajoa 100% laskutuksella. Vahingonkorvauksista neuvotellaan tapauskohtaisesti.
Tavoitteenamme on tuottaa asiakkaidemme tarvitsemia ja haluamia palveluita, joten toivomme myös keskustelua asiakkaidemme kanssa, sekä nykyisten että potentiaalisten.
(Päivitetty 29.1.2019)